Soldiers!

Shit vad det var längesen jag var här inne och skrev. Vet inte vad jag har gjort undertiden, typ ingenting!
Kan inte fatta att jag snart tar studenten!! Helt sjukt verkligen, vafan ska man göra efter skolan?? Jobba? Ja det lutar väl åt det, men kommer sakna skolan som fan sen!
Har planerat att jag ska söka in till Polishögsklan i Växjö om ett år ungefär, så får väl se om jag håller de planerna :)
Jaha, jag vet faktiskt inte varför jag fick ett ryck att skriva här men kände för det helt enkelt :P
Jag som säkert alla andra har kollat på melodifestivalen och en av mina favoriter är "Soldiers" riktigt bra låt faktiskt :)
Hopp får se om det blir lättare att skriva här en annan dag, känns svårt på något vis, vet dock inte varför! Men så är det..
Ikväll blir det mysfredag för min del :) Hoppas er fredag blir lika bra som min kommer bli!
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0