Runaway..

Praktiken går riktigt bra faktiskt förutom att jag är skit trött efteråt xD Menmen så kan det va :)
Just nu känner jag att jag är jävligt trött på allt ;s Måste börja ta tag i mitt liv. Och då börja med att städ en massa i lägenheten, ser ut som typ ehm Japan? och det är inte okej..
Varför kan inte mina vänner bo i stan? :/ Hade varit perfekt så man kunde ses ofta, ut och gå och bara snacka. Tänk om allt hade varit så lätt, men nu är det inte det.. Sånt man få ta. Saknar min mamma & pappa massvis <3
Usch, nä nu får jag rycka upp mig här va! :)
Älskar låten Hollywood Hills :) Tycker han som sjunger i sunrise avenue har så sjukt härlig röst! :D
Nu ska jag nog ta och lyssna lite musik och fundera på hur jag ska göra med spotify problemet ;s kanske lika bra att köpa premium? :)
Långt inlägg, men blir så ibland, ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0