Happy chey!

I torsdags var jag med om något fruktansvärt pinsamt xD Haha! Men det var det värt tycker jag :) Nu vet jag iaf ditt namn :)

Igår var jag hos min moster och sov där tills idag, träffade även F en sväng på kvällen :)
Sen idag har jag, moster & Agnes varit i Växjö på Leo´s lekland, sedan körde vi vidare till Kosta men var rätt besviken där, fanns typ ingenting ;s Köpte iaf ett par röda Converse! Älskar dom!
Sen ikväll blir det nog att träffa F igen :) trevlans det!

Sen tog Maria studenten i Torsdags så var där och kollade, sen på studentfest på kvällen :) och i Fredags var jag nere och kollade på balen :) Hon hade iaf tur med vädret för det slutade regna precis när hon skulle hoppa ur sin bil :)

Ha det bra puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0