Fint väder :)

Gårkvällen spenderades hos Michaela med fint folk :) Mycket mysigt :)
På ditvägen höll jag serriöst på att skita ner mig ;o Blev så jävla rädd så aa, gud asså!
Jag kom och körde bil och Maja åkte. När vi kommer innan stopplyserna vid motiva typ, så går det en tjej och kille på trotoaren och killen går ytterst. Och när jag är jämte dom så går killen så nära trotoarkanten så han vinglar till. vrickar foten och benen viker sig på han och han trillar ner för trotoaren ut på vägen och där kommer jag och kör! :O det var sååå nära att jag körde på honom, fick ju fasen svänga ut åt vänster och satan, mitt hjärta stannade nästan ;O usch asså! Tänk om jag hade kört på honom :O:O
Hepp, nu ska jag ta cykeln och cykla till praktiken :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0