All I Need Is You!

Varit i metropolen Bräkne-Hoby idag. Satt och spelade Super Mario Wii med Sandra hemma hos Hanna :) Fyfan vad kul det var xD och timmarna bara flög iväg :P Klarade as mpnga banor och jag var helt inne i det xD satt o ch dkrek när något kom mot mig hahah! Lätt road jaa!

I helgen blir det att åka hem till mami & papi! Saknart Iza massor med! Blir nog att ta ut henne på en liten promenad om hon orkar :) Sen hade det varit kul att festat lite med :) Sista festen innan man blir 18 ;)
Bild på mig :P Bjuder på den :) Lite skum men ändå x)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag var faktiskt också med, glöm inte mig =)

2011-03-09 @ 14:05:49
Postat av: Evelina

Jag vill med festa med dig nu innan du fyller 18! för sen ska väl du bara ut varenda helg! du vet ingen fest? ;)

2011-03-09 @ 16:40:05
Postat av: Carl

Varför påminner den bilden mig om en kanin O.o

2011-03-10 @ 21:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0