Otur nummer 1!

Asså fyfan för min morgon xD Vaknade typ 5 av att det var ljust i lägenheten, kunde typ inte somna. Klockan ringde 6.30. Fick stiga upp och flytta bilen för hade parkerat den på fel gata. Sen cyklade jag till praktiken och såklart så cyklade jag omkull innan vakten, körde ner i tågspåren och bara flög! ;o Ajaj! Hon som satt i vakten bara glodde och såg jätte orolig ut och några gubbar på andra sidan ån bara glodde! Fan att jag alltid lyckas ;s lixom när cyklade man omkull senast då? Jo typ när man var liten, haha! Men det var bara att resa sig upp, ta på solglasögonen och le åt vakten och bara "hej hej, hehe" HAHAH!!

Sen har jag stått och gjort grillspett typ hela eftermiddagen, ska göra typ 300st ;s as jobbigt så inatt kommer jag drömma mardrömma om grillspett ;O haha! ;)

Det var lite om min dag det ;) Hoppas er varit mycket bättre :)



Såhär såg jag ut ungefär :O Så ni kan ju bara tänka er hur kul det borde sett ut xD hahaha!!

Ha en bra dag! PUSS!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0